OS...

Är något som ständigt är igång på vår apparat här hemma :)) har aldrig varit intresserad av sport innan men verkar ha blivit det nu på gamla dar;) haha.. Så nu har jag förflyttat mig från soffan till sängen för att fortsätta glo :)) Basket just nu för damer men ser mer elr mindre ut som herrar. Hmm.. kanske så att herrarna klätt ut sig för att få spela mer?.. Såg också att inlägget innan har kommit upp sådär 4 elr 5 gånger :p när jag skulle lagga upp det så stog det att det inte gick så klickade några gånger och tydligen så gick det ändå :p Men nu säger jag tack och gonatt :))


Kommentarer
Postat av: Tess

Hur går det med bloggandet? :))

2012-08-15 @ 21:24:17
URL: http://Isset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0